بازی Portable Megaplex Madness 2 Summer Blockbuster 1.0
با کمک راهنمای بازی باید 5 اتاق مختلف ایجاد کنید. هر کدام از این سالن ها نمایش های خاص خود را دارد با موضوعات ، تزیینات و موسیقی منحصر به فرد. شمامی توانید با استفاده از سود خود به ارتقاء هر سینما پرداخته و با مدیریت بالای خود مشتریان را راضی نگه دارید. شما باید بتوانید پیش بینی های دقیق دیگری نیز ...
حجم فایل : 81.49 MB
تعداد دريافت : 2749


نظرات شما عزیزان:

سیمین
ساعت12:38---3 تير 1390
سلام
دوست عزیز وبلاگ خیلی خوب و حرفه ای داری. فقط حیف که جای تبلیغات و کسب درآمد توش خالیه. من خودم یه جایی ثبت نام کردم که ماهانه حداقل 50 هزار تومن دارم ازش پول میگیرم و منم یه وبلاگ نویس هستم مثل خودت. پس به این پیام من بعنوان یه تبلیغ نکاه نکن که پشیمون میشی ها!
روی لینک زیر کلیک کن و حداقل پول اینترنتت رو در بیار. از ما گفتن...
http://Clickfa.ir/?section=user&action=register&t=pub&fe r=6879


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:بازی Portable Megaplex Madness 2 Summer Blockbuster 1,0, توسط پارسا

خرید شارژ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا

تفریح و سرگرمی

دانلود